shoppe forum gallery chat classes blog newsletter contact calendar getting started facebook today\'s posts tutorials
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 14

Thread: Big News! Big News!

  1. Exclamation Big News! Big News!

    Please welcome our new designer Rebecca Gold here at GDS. Come see her beautiful products NOW AVAILABLE in the store!


    This is her beautiful Sealed With A Kiss Page Kit...Isn't it beautiful!

    And this is her beautiful Garden Variety Page Kit... Just Gorgeous!
    Best of all.. There are plenty more where these came from! Come follow me to the store and check out all of her fabulous products!
    Last edited by admin; 09-21-2006 at 10:10 PM.

  2. #2
    Yay! Thank you so much for letting me be here!

  3. #3
    Welcome Rebecca.
    You are a talented designer
    Greetings from Germany!

  4. #4
    So cool Rebecca!! Am following you around - does that make me a groupie???!!!!

  5. Woo-Hoo! Congratulations to Rebecca and GDS!! Beautiful kits, Rebecca!
    Ila

    Spending time is inevitable.
    You're going to spend your time doing something.
    It might as well be something you want to do.
    ~ Peter McWilliams

  6. I wanna be a groupie too!!

  7. #7
    Quote Originally Posted by twirlyjoy
    So cool Rebecca!! Am following you around - does that make me a groupie???!!!!
    No, it makes you a friend :)

  8. #8
    Oh Rebecca I LOVE your stuff!!!! So great to call you a fellow designer...and if you have any gropies...ooops, kinda funny so I won't correct that type heehee...I meant GROUPIES, left over, send 'em my way ; ))))
    Liz Pike


    Blog updated Thursday October 19

  9. Quote Originally Posted by strawbry_wine
    Oh Rebecca I LOVE your stuff!!!! So great to call you a fellow designer...and if you have any gropies...ooops, kinda funny so I won't correct that type heehee...I meant GROUPIES, left over, send 'em my way ; ))))

    LOL.. Something tells me you two are gonna have more than you can handle..hehe..

  10. #10
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Wanganui, New Zealand
    Posts
    810
    wow too cool. Nice to meet you rebecca. I love your stuff awesome!!
    Phoenix aka Melissa - SAHM of Shania (13) and Jordan (10)



Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •