store forum gallery blog sitemap home facebook pinterest twitter

Search:

Type: Posts; User: amysum1; Keyword(s):

Page 1 of 15 1 2 3 4

Search: Search took 0.08 seconds.

  1. Thread: Blending

    by amysum1
    Replies
    15
    Views
    3,240

    Amy said it much better than I did! LOL! Before...

    Amy said it much better than I did! LOL! Before her class I would extract the object or person and then lower the opacity so it looked blended. That is a lot of work to achieve the look...LOL! So...
  2. Thread: Blending

    by amysum1
    Replies
    15
    Views
    3,240

    There is a great tut on here my ABitDaffy, but I...

    There is a great tut on here my ABitDaffy, but I can't remember where I saw it... I think it's in the Oct. QOTC threads...

    A quick easy way is to select your photo (marching ants) set feathering...
  3. Replies
    26
    Views
    4,476

    What is PI? and where are you taking the...

    What is PI? and where are you taking the classes? Thanks!
  4. Replies
    31
    Views
    222

    Oh, this is so well deserved!!! Gwen thank you...

  5. Replies
    26
    Views
    4,476

    I've created actions in PSE 5, just on one LO,...

    I've created actions in PSE 5, just on one LO, one time, to get miltiple photos all cropped to the same exact size, easily... But yeah, text paths would be cool! Otherwise, I love PSE 5 and am...
  6. Replies
    1
    Views
    4,992

    Thanks Beckie! Sooooo cool!

    Thanks Beckie! Sooooo cool!
  7. Replies
    4
    Views
    515

    Heck yeah, pick the drug store! Sometimes I even...

    Heck yeah, pick the drug store! Sometimes I even buy dinner at the drug store to avoid lugging all the kids through the grocery store. Hmmmm, looks like mac and cheese AGAIN...
  8. Replies
    12
    Views
    1,069

    Sophie weighed 7 11 and after I gave birth I...

    Sophie weighed 7 11 and after I gave birth I weighed more than I did before! I was so swollen and figured out it was from the epi and all the fluids. I sweat like a pig for a week afterwards and...
  9. Replies
    12
    Views
    1,069

    Oh I feel your pain! Sophie will be 5 months...

    Oh I feel your pain! Sophie will be 5 months Oct. 11th. I gained 56 pounds (weighed 125 to start, ended at 176) and I lost all but 5 lbs., but still can't fit into any of my old clothes because now...
  10. Replies
    11
    Views
    1,624

    Thanks Helen! I use PSE but I'm gonna check it...

    Thanks Helen! I use PSE but I'm gonna check it out anyways!
  11. Replies
    26
    Views
    1,643

    that is too too cute!!!! Aawwww, I would be a...

    that is too too cute!!!! Aawwww, I would be a big pile of mush if I were at your place with those sweet little kittens. I expect to see some cat LO's from you in the near future!
  12. Thread: It's a boy!

    by amysum1
    Replies
    31
    Views
    2,013

    Yay! Congratulations Andrea! Awesome news!!!

    Yay! Congratulations Andrea! Awesome news!!!
  13. Replies
    23
    Views
    760

    Yay!!! Congrats, you deserve it! Your LO's are...

  14. Replies
    2
    Views
    1,490

    thank you so much! It worked!

    thank you so much! It worked!
  15. Replies
    2
    Views
    1,490

    Newbie ? about blinkies

    Can anyone tell me how to make or add blinkies to their profile?
    Thanks!
Results 1 to 15 of 352
Page 1 of 15 1 2 3 4